Trender och Tips
Churn, Nps, NKI, CX – allt du behöver veta om nyckeltalen som visar kundupplevelsen
5 vanliga utmaningar vid kundundersökningar
Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare 2024
Så skapar Årets arbetsgivare engagemang hos medarbetarna – tre utmärkande faktorer
Feedback som verktyg för att nå hållbar förändring
Sambandet mellan framgångsrika organisationer och välfungerande kommunikation
Hur ska kundservice omfamna AI med mänskligt fokus?
Stå upp när det blåser – vikten av fungerande kommunikation från ledningen
Återhämtning på jobbet: vad medarbetarundersökningar avslöjar
Maximera ROI med OBM: Nycklar till effektiv medarbetar- och ledarutveckling
360° Feedback – framtidens ledarskap
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.