Kundlojalitet

Att öka kundlojaliteten handlar om att fokusera på medarbetarna

Lojala kunder återkommer, köper mer och rekommenderar er till andra. Företag med de mest lojala kunderna har 2.6 gånger högre tillväxt än genomsnittet.

Kundupplevelsen formas av mötet mellan era kunder och era medarbetare. När era medarbetare vet vad era kunder värderar och har mandat att göra det kommer de att leverera strålande kundupplevelser.

Vi hjälper er att förstå era kundrelationer och koppla ihop kundlojalitet och medarbetarengagemang i praktiken.


Drivkrafterna bakom kundlojalitet

Vi analyserar sambanden mellan kundlojalitet, lönsamhet och medarbetarengagemang för att ge er insikter om vad ni behöver jobba med för att kunderna ska märka skillnad.

Öva upp kundbemötandet

Medarbetare som övar på att möta olika människotyper kan leverera bättre service. Vi håller i utbildningar och workshops som hjälper era medarbetare att förstå hur de kan överträffa era kunders förväntningar.



Bloggat hos oss

Till bloggen