Kundundersökning i realtid

Stärk kundupplevelsen – mät och agera på kundernas feedback i realtid!

Varje möte med era kunder är en möjlighet att överträffa deras förväntningar och vinna deras lojalitet. Vad tycker kunderna egentligen om era produkter och tjänster? Hur upplevde de service och support vid deras senaste besök? Skulle de rekommendera er till någon de känner? När slaget om kunderna hårdnar är insikter om vad de värderar och förväntar sig ovärderliga för att bygga starka relationer.

Vår lösning mäter kundupplevelsen i realtid och är ett lättanvänt onlineverktyg för både det strategiska och operativa arbetet med att förbättra och förstärka kundrelationer.


Kontinuerlig mätning

Styr själva när ni vill aktivera undersökningar beroende på när ni kan ta hand om svaren, och låt kunderna tycka till med er färskt i minnet.

Lättanvänt resultat

Resultatet når automatiskt rätt personer med ansvar för uppföljning mot kund och visar var i leveranskedjan era styrkor och svagheter finns.

Kundundersökningar i realtid utvärderar ofta en transaktion som skett mellan kunden och ditt företag. Det kan vara att man köpt något, varit inne på hemsidan, varit i kontakt med supporten eller dragit sitt kundkort. Är man även intresserad av att göra en övergripande kundundersökning där man får veta hur relationen mellan era kunder och företaget ser ut på en mer övergripande nivå rekommenderar vi att man gör en årlig kundundersökning, även kallad relationsundersökning.

Vår kundundersökning i realtid erbjuder:

  • Skräddarsydda frågor och rapportering: Tillsammans med er definierar vi syftet med undersökningen, bestämmer frågor och sätter upp strukturen för återrapporteringen.
  • Flexibel aktivering: Ni kan själva lägga till kunder och styra när ni vill aktivera undersökningar.
  • Lättanvänt för era medarbetare: Ansvariga för att följa upp med kunderna får tips kring återkoppling och kan logga eventuell uppföljning.
  • Strategiska rapporter: De aggregerade rapporterna uppdateras i realtid med möjligheten att filtrera på olika parametrar, vilket ger underlag för såväl strategiska beslut som taktiskt arbete.

Våra studier stärker sambandet mellan kundlojalitet och lönsamhet. Lyssna på kunden och agera på feedbacken så kommer ni att se förbättrade resultat på sista raden.

Fyra frågor för att få en användbar kund­undersökning

White paper

Det viktigaste med en kundundersökning är att resultatet hjälper er i arbetet med att få fler lojala kunder. Här finns fyra frågor ni bör tänka igenom för att se till att ni får en användbar kundundersökning.

*Du måste ange en företagsadress för att ladda ner

Fler white papers här


Kontakt!

Fyll i din e-post

Så kontaktar vi dig så snart vi kan